Uw reparatie aanmelden:

Maak onderstaand uw keuze voor het soort reparatie die u uitgevoerd wilt hebben.
In de aanmeldprocedure vragen wij uw gegevens op en u wordt als nieuwe relatie in ons systeem opgenomen.

Voor vragen of ondersteuning kunt u ook direct contact opnemen met een van onze vestigingen.

[]
1

Apple reparatie

Selecteer uw apparaat en vul het serienummer in.

Soort Apparaat

Probleem omschrijving:

Kies een van de onderstaande onderwerpen en omschrijf het probleem met uw apparaat zou nauwkeurig mogelijk.

Probleem
Bent u consument en is uw Apple product ouder dan 12 maanden? Sluit dan toch de kopie van uw aankoopnota bij in de doos of upload hem deze hieronder. Waarom? Als uw product niet fysiek beschadigd is kunnen wij met de aankoopnota bij Apple ook voor latere jaren garantie aanvragen en die wordt ook regelmatig toegewezen.

Adresgegevens:


Vervoers keuze

Bij vervoer per koerier het apparaat goed verpakken. Uw defecte iMac en Mac Pro uitsluitend in de originele doos en met de goed geplaatste schuimblokken. Transportschade ontstaan door een niet deugdelijk verpakking is voor eigen risico.

VervoerswijzeMaak een keuze

Klaar terwijl u wacht service

Voor het vervangen van een iPhone batterij, iPhone scherm of het 13" MacBook SSD reparatieprogramma kunt u een tijdsafspraak maken. Wanneer u op het geslecteerd tijdstip bij het apparaat bij ons langs brengt zullen we de reparatie uitvoeren terwijl u er op wacht.


LET OP: Wanneer u geen datum en tijdslot selecteert gaan we ervan uit dat u NIET blijft wachten totdat de reparatie gereed is!

Microfix en Apple gaan er van uit dat u een back-up hebt gemaakt van uw gegevens. Het is mogelijk dat bij het testen van uw product gegevens gewist worden. Microfix noch Apple aanvaardt enige verantwoordelijkheid voor verlies van gegevens.

Met het aanmelden van deze reparatie verklaart u tevens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, transport- en onderzoekskosten.

keyboard_arrow_leftVorige
volgendekeyboard_arrow_right