Garantie

Heb je nog fabrieksgarantie?

Valt je apparaat nog onder de fabrieksgarantie? Dan repareren wij ‘m voor je. En dat helemaal gratis, want de fabrikant betaald ervoor. Denk je dat je garantie al verlopen is? Kom dan toch langs. Want voor sommige problemen zijn er speciale reparatieprogramma’s.  Trouwens, ook zonder garantie kunnen wij je apparaat natuurlijk voor je repareren.

Na reparatie bieden we je standaard 3 maanden garantie. Met uitzondering van service- en revisiebeurten van printers of problemen die ontstaan zijn door onjuist gebruik.

 

MicroFix garantie voorwaarden

Op al onze computer en notebook reparaties wordt een garantie van 3 maanden gegeven. De garantie betreft uitsluitend het gerepareerde gedeelte (de door ons geleverde arbeid en onderdelen). Het is dus geen algehele garantie op de apparatuur.

Voor laserprinter revisiebeurten geldt een garantietermijn van 6 maanden of maximaal 100.000 pagina’s, wat het eerste vervalt. Op printerreparaties geven wij 12 maanden* garantie op de geleverde arbeid en onderdelen.

*50.000 pagina’s of 3 maanden garantie op slijtage gevoelige onderdelen zoals fusing units, pick-up rollers en separation pads.

Voor alle van de door ons gerepareerde apparatuur is na een reparatie (en inspectie) een algehele garantie verlenging mogelijk voor een periode van 2 jaar en soms ook langer.

Aanvullende voorwaarde bij fabrieksgarantie

  • Apple en andere fabrikanten hanteren ( mogelijk ) een Carry-in fabrieksgarantie. Dit betekend dat als er fabrieksgarantie van toepassing is en u het apparaat zelf heeft aangeleverd op onze locatie in Leiden, er geen transportkosten in rekening worden gebracht.
  • Indien u er voor kiest om gebruik te maken van de ophaal- en terugbreng service of het apparaat zelf naar ons toestuurt zullen er transportkosten in rekening worden gebracht.

Uitbreiding op de fabrieksgarantie voor organisaties en ondernemingen

MicroFix biedt je de ServicePack: een aantrekkelijke uitbreiding op de standaard fabrieksgarantie van je hardware. Met ServicePack verleng je de garantietermijn of verkort je de respons- en reparatietijd. De ServicePack is beschikbaar in standaard en bedrijfsspecifieke supportniveaus.

Op deze manier ben je verzekerd van een optimale ondersteuning tegen de laagst mogelijke kosten.

 

Als je de ServicePack tegelijk met je product aanschaft, bespaar je kosten bij het upgraden of het uitbreiden van je garantie.

Ook hebben we voor veel producten zogenaamde `post warrant´ services. Zo is de bedrijfszekerheid gegarandeerd, ook nadat de fabrieksgarantie is verlopen.

Met ServicePack haal je meer rendement uit je investeringen in hardware en software.

Met een ServicePack

  • Heb je slimme ondersteuning voor de IT-middelen waar je bedrijf op draait.
  • Is budgetplanning eenvoudiger dankzij vaste prijzen, inclusief onderdelen en arbeidsloon.
  • Kies je servicelevels voor reactie- en reparatietijden die passen bij jouw bedrijfsbehoefte.
  • Hebben ICT-storingen zo weinig mogelijk impact op de productiviteit van jou en je organisatie.
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

Iphone 13 op aanraden van medewerker ingeleverd om NFC te maken.
Was eerst wat huiverig om telefoon zomaar in te leveren.
De medewerker was zeer overtuigend en nam mijn twijfel weg. Achteraf bleek volledig terecht.
Best case scenario kwam uit en had de iphone binnen 2 dagen gemaakt en wel weer terug.
Top zaak met vaklui in dienst.

Edward

Ik heb recent mijn iPhone X zijn batterij laten vervangen. Was heel snel gebeurd in Leiden. Top service!

Hans

Mijn Macbook was gecrasht
Mijn Macbook was gecrasht. Harde schijf werd niet herkend. De zeer vriendelijke technicus van Microfix heeft 2 uur lang gewerkt naar een oplossing, helaas was het moederbord defect. Ondanks alle tijd die erin gestoken is hoefde ik niets te betalen. Een pleister op de wond, maar toch heel erg gewaardeerd.

Saun

Accu vervangen van iPhoneXS het duurde…
Accu vervangen van iPhoneXS het duurde wat langer voor ik het toestel terug had, maar werd aangenaam verrast toen ik de telefoon inschakelde, wat blijkt…zijn de speakers ook geheel gratis vervangen.
Toestel werd keurig verpakt weer teruggestuurd. Alles samengevat, het duurde wat langer voordat ik het toestel terug had (iets meer dan een week) maar wel zeer tevreden. Ik zou MicroFix aanraden als het werk goed gedaan moet worden. Top Service !!!

Paul

De eerste keer ben ik geholpen met een nieuwe batterij voor mijn MacBook, nu een jaar geleden. Alles functioneert nog steeds probleemloos. Recentelijk was mijn iPhone in het water gevallen en niet meer te redden. De volgende dag was een nieuwe voor me besteld. Goede service, duidelijke informatie en ze houden zich aan afspraken. Een betrouwbaar en deskundig bedrijf.

JVP

Ik heb de accu van mijn Iphone 7plus laten vervangen. Ik kon zonder afspraak terecht. De professionele uitstraling van de bedrijfsinrichting gaf mij een betrouwbaar gevoel. Dit in tegenstelling van veel bedrijfjes waar ook telefoonreparatieservice wordt aangeboden. De medewerker heeft mij plezierig en correct geholpen. In korte tijd was mijn toestel weer helemaal in orde, voor een zeer aanvaardbare prijs. Al eerder had ik goede ervaring met dit bedrijf. Aanbevelenswaardig!

Johan

De reparatie van de laptop werd snel en professioneel uitgevoerd. Jammer dat de lenovo levertijd zo lang was voor een batterij

Carlo

Niet goedkoop zo’n moederbord van Mac mini vervangen. Verder geen klachten. Prima bedrijf. Had wel de techneut zelf even gesproken willen hebben over hoe zoiets nu na 2 jaar kapot kan gaan.

Maarten

Schermreparatie goed en snel uitgevoerd. Enige minpuntje dat het nieuwe scherm best duur was – al zal Microfix daar misschien niet zo veel aan kunnen doen.

Mooie wachtruimte om te wachten terwijl je iPhone word gerepareerd

Alexander

Contact is goed. Goede service en het ontstane probleem en inzicht daarmee om te gaan was zeer professioneel. We zijn tot een mooi compromis gekomen en daarmee werd de zaak tot volle tevredenheid afgehandeld!

J van der Plas

Mijn 2 maanden oude iPad kreeg in het scherm ineens onverklaarbare strepen, dus heb ik deze opgestuurd naar het reparatiecentrum.

Ik heb binnen 1,5 week een splinternieuwe iPad toegestuurd gekregen. Mailtjes omtrent de reparatie werden altijd meteen beantwoord.

Topservice!
Dankjewel!!!

Iwan

Mijn printer deed het meer. Gelukkig heeft MicroFix het weer opgelost!

Snelle service. Dankjewel!

Donna