Uw reparatie aanmelden:

Maak onderstaand uw keuze voor het soort reparatie die u uitgevoerd wilt hebben.
In de aanmeldprocedure vragen wij uw gegevens op en u wordt als nieuwe relatie in ons systeem opgenomen.

Voor vragen of ondersteuning kunt u ook direct contact opnemen met een van onze vestigingen.

[]
1 Probleem
2 Adresgegevens
3 vervoerswijze
Probleemomschrijving:

Vul hier merk, model, serienummer en probleemomschrijving in. Met een nauwkeurige omschrijving van het probleem kunnen wij u beter van dienst zijn.

Soort ApparaatWelk type apparaat betreft het?

Meent u nog recht te hebben op fabrieksgarantie? Upload dan uw aankoopnota hieronder. Als uw product niet fysiek beschadigd is kunnen wij met de aankoopnota bij de fabrikant garantie voor u claimen. Dit geld uitsluitend voor de merken waarvoor Microfix de autorisatie van de fabrikant heeft.

Adresgegevens:
Vervoerswijze:

Wij verzoeken u het defecte apparaat, bij vervoer per koerier of via een UPS/KIALA depot, het apparaat goed te verpakken. Transportschade ontstaan door een niet deugdelijke verpakking is voor eigen risico.

VervoerswijzeMaak uw keuze

Let op! Wij gaan ervan uit dat u een back-up hebt gemaakt van uw gegevens. Het is mogelijk dat bij het testen van uw product gegevens gewist worden.

Met het het aanmelden van deze reparatie verklaart u tevens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, transport- en onderzoekskosten.

keyboard_arrow_leftVorige
volgendekeyboard_arrow_right