Tarieven
Jouw apparaat werkt niet meer, maar wat mankeert er nu precies aan? En is dit de enige klacht of zijn er meer problemen? Een voorbeeld: je hebt jouw iPhone laten vallen en nu is het scherm stuk. Dan checken wij of de kast nog heel is. Want anders kunnen we geen nieuw scherm plaatsen. Of je denkt dat een bepaald onderdeel stuk is. Maar het blijkt iets heel anders te zijn.
Foute diagnose voorkomen
Als de diagnose niet goed is, gaan we het verkeerde onderdeel vervangen en berekenen. En dan is het probleem nog niet eens opgelost. Hoe voorkomen wij dit?

Training en nog eens training en vele hulpmiddelen
Wij kiezen en trainen onze engineers zorgvuldig. En ook Apple heeft een uitgebreid trainingsprogramma voor onze engineers. Bij elk nieuw Apple-product, software-wijziging of andere wijzigingen, hoort ook weer een uitgebreide training.
Verder maken we gebruik van Apple diagnose software en de Apple database. In deze database staat de reparatiehistorie van het apparaat. Onze engineers zijn dus altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Het onderzoek van jouw Apple-apparaat
We starten met reiniging, registratie, visuele inspectie en meer testen. We testen soms ook met speciale apparatuur en online Apple software. Vervolgens stellen we de diagnose. Bij twijfel wordt contact opgenomen met Apple support.
Na deze grondige diagnose van het apparaat, ontvang je een prijsopgave. Als je kiest voor niet repareren, dan berekenen we alleen de Apple-onderzoekskosten. Want het stellen van een juiste diagnose is soms wel de helft van het reparatiewerk. De hoogte van de Apple-onderzoekskosten zijn per apparaat verschillend.
Als we jouw apparaat niet meer kunnen repareren, berekenen wij geen onderzoekskosten. Dan nemen wij die kosten dus voor eigen rekening.
Als wij na uitvoerig testen van het apparaat géén klacht hebben kunnen constateren (no-fault-found) brengen wij de onderzoekskosten wel in rekening.
Onze tarieven
Veel reparaties hebben bij ons een vast tarief. Dat tarief zie je meteen als je de reparatie aanmeldt. Als er geen vast tarief staat, krijg je van ons vooraf eerst een prijsopgave.
Natuurlijk kun je dan besluiten om het toestel niet te laten repareren. Dan betaal je alleen de eventuele kosten die we maakten om je apparaat op te halen, te brengen en/of te onderzoeken.
Hieronder lees je de onderzoekskosten per product.
Snelle diagnose en kosten voor onderzoek
Voor reparaties van veelvoorkomende, eenvoudige problemen hebben wij vaste reparatieprijzen. Loop hiervoor even binnen bij een van onze vestigingen. Dan kunnen we vaak op voorhand al zeggen wat de kosten zullen zijn.
Zijn de problemen aan je toestel ingewikkelder? Dan plannen wij je apparaat in voor uitgebreider onderzoek. Als het defect daarna niet onder de fabrieksgarantie valt, ontvang je vooraf een prijsopgave. Laat je daarna je apparaat door ons repareren? Dan worden er geen onderzoekskosten berekend.
Je betaalt alleen onderzoekskosten als je het toestel niet laat repareren. Dat geldt ook als wij na uitbreid onderzoek geen storing vinden of als de storing in de software zit. Deze onderzoekskosten hangen af wat voor apparaat het betreft. Zie de tabel voor de onderzoekskosten voor jouw toestel.
Kosten
- Apple iPod
- Apple TV
- Apple AirPods
- Apple Accessoires
- Apple Watch
Kosten
- Apple iPad
- Apple iPhone
- Smartphone
- Tablet
Kosten
- Computer
- Notebook
- Matrixprinter
- Multifunctional/ MFP
- Inktprinter
- Laserprinter
- Overige Apparatuur
Kosten
- Apple iMac
- Apple MacBook (Pro)
- Apple MacBook Air
- Apple Mac Pro
- Apple Mac Mini
- HP Designjet
- Large Format PTR
Kunnen we je ergens mee van dienst zijn?
Meld vandaag je reparatie en maak een afspraak.
Transportkosten
Apparaten bij je ophalen en terugbrengen doen we niet zelf. Wij hebben goede afspraken gemaakt met betrouwbare partijen voor het transport van jouw apparaat. Bij onze werkplaatsen in Leiden en Amsterdam kun je natuurlijk ook altijd je apparaat zelf langsbrengen.
Voorrijkosten
Je hebt via ons een landelijk dekkend netwerk van buitendiensttechnici in de Benelux. Onze technici werken bij voorkeur in de regio waar ze wonen. De nodige onderdelen voor je reparaties krijgen ze ‘s nachts in de service-auto geleverd.
Zelf brengen
- Verpakken niet nodig
- Zelf tijdstip bepalen
UPS Access Point
- Verpakken verplicht
- 2 á 3 dagen verwerktijd
- Zelf tijdstip bepalen
- Prijs is inclusief retour sturen
UPS Koerier
- Verpakken verplicht
- 1 dag verwerktijd
- Zelf tijdstip bepalen
- Prijs is inclusief retour sturen
On-Site
- Verpakken niet nodig
- Op afspraak
- Zelf tijdstip bepalen
Wat zeggen





