Over MicroFix
Beste professionals
Beste professionald Blij gemaakt. Bij MicroFix weten we hoe vervelend het is om zonder computer, laptop, tablet of telefoon te zitten. Daarom repareren we jouw computer, laptop, tablet of telefoon zo snel mogelijk.
De start van MicroFix in 1991
In december 1991 opende MicroFix haar eerste vestiging met een werkplaats in Leiden. Te repareren producten waren voornamelijk van de merken IBM en HP,
Moederboard en beeldscherm reparaties
In die tijd was reparatie van moederboarden een belangrijke activiteit. Een moederboard kostte in die tijd wel 800 gulden, dus repareren was nog de moeite waard. Ook beeldschermen waren belangrijk om te repareren. Particulieren, computer verkopers en bedrijven konden bij Microfix terecht voor al hun IT- hardwareproblemen.
Buitendienst-service.
Beste professionals Blij gemaakt
Enkele jaren na de opening is Microfix gestart met een buitendienstservice, waarbij onze engineers, na telefonsche diagnose of volgens contract afspraken, langs komen om bij bedrijven aan huis reparaties te verrichten. Een netwerk van engineers woont verspreid door het land en krijgt per nachtexpress onderdelen aangeleverd die door engineers in de Microfix werkplaats zijn geselecteerd als nodig voor de reparatie.
Deze buitendienst werd geleidelijk ingekrompen omdat veel apparatuur zoals prin-ters en beeldschermen veel goedkoper werden en vaak niet meer gerepareerd werden. Toch functioneert de buitendienst nog steeds zij het in meer beperkte omvang. Geleidelijk ontstaan situaties waarbij de buitendienst toch weer zinvol kan worden ingezet, zeker bij grotere bedrijven en instellingen waar ter plaatse een aantal reparaties op één dag gedaan kan worden.
Groei
Sinds die tijd groeide MicroFix uit tot één van de topbedrijven in Nederland op het gebied van reparatie en onderhoud van IT-apparatuur. En dat allemaal dankzij de kennis, ervaring en mogelijkheden die MicroFix in huis heeft. Inmiddels werken er ruim 90 gespecialiseerde medewerkers om jouw computer, laptop of telefoon zo snel mogelijk te repareren.
We laten onze medewerkers trainen en certificeren door de merken waarvoor we werken. Zo is MicroFix één van de grootste serviceproviders van Nederland geworden.
De vraag groeide dusdanig, dat MicroFix na een aantal jaren een extra vestiging in Amsterdam-Zuidoost opende.
Kwaliteit, goede en snelle service, MicroFix repareert snel
We vinden kwaliteit en goede, snelle service belangrijk. Daarom staan we altijd voor je klaar, hebben we een spoedservice en zijn we ISO 9001 gecertificeerd.
In maart 2019 hebben we onze service nog verder uitgebreid en openden we onze derde vestiging, Deze ligt in Amsterdam-West, Jan van Galenstraat 60H.
In januari 2021 openen we onze vierde vestiging. Dit is in Den Haag, Theresiastraat 82. In al onze vestigingen bieden we "Klaar terwijl je wacht" service voor Apple iPhones en snelle reparaties voor de andere Apple producten zoals Mac en iMac
24/7 service
Er is een stand by organisatie voor 24/7 service. Technici en onderdelenvoorziening zijn 24 uur per dag 7 dagen stand by om service te verlenen voor contracten waarin response tijden zijn overeengekomen.
Apple authorised service provider
Op 1 maart 2011 werd Microfix door Apple benoemd tot Apple authorised service provider. De opdracht die we mee kregen was dat er maandelijks ca 50 Apple producten gerepareerd zouden moeten worden. Daar keken we wel even tegen op. Niet wetend dat we 10 jaar later in 2021 wel 50 Apple reparaties per uur zouden halen.
We helpen je graag telefonisch verder.
Maandag t/m Vrijdag: 08:30-17:00
In het weekend zijn we gesloten.
Kijk hier voor de actuele openingstijden
We helpen je graag telefonisch verder.
Maandag t/m Vrijdag: 08:30-17:00
In het weekend zijn we gesloten.
Kijk hier voor de actuele openingstijden
We helpen je graag telefonisch verder.
Maandag t/m Vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 09:00-17:00 Zondag: Gesloten
Kijk hier voor de actuele openingstijden