Contactgegevens

Op welke manier kan ik MicroFix bereiken?

Je kunt Microfix op verschillende manieren bereiken:

Telefonisch op het nummer 071-5682555 van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur, per e-mail info@microfix.nl, via Facebook of Twitter.

 

Algemeen

Hoe waarborgt MicroFix de kwaliteit

MicroFix heeft een kwaliteitsmanagementsysteem conform de ISO9001:2015 norm. Het kwaliteitsmanagementsysteem wordt jaarlijks getoetst door Bureau Veritas. Ons certificaat kun je hier downloaden.    

Kan ik ook een uittreksel van de Kamer van Koophandel inzien?

Microfix B.V. staat bij de kamer van koophandel ingeschreven onder nummer: 68596456. Een uittreksel hiervan kun je hier downloaden.

Openingstijden

Wat zijn de openingstijden van MicroFix?

Microfix heeft 3 reparatie locaties; Microfix Leiden, Microfix Amsterdam-Zuidoost en Amsterdam-west.

De locaties Leiden en Amsterdam-Zuidoost zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Op zaterdag en zondag zijn we gesloten.

De locatie Amsterdam-West is geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 t/m 17:00 uur. Op zondag zijn we gesloten.

Onze website is uiteraard 24 uur per dag beschikbaar www.microfix.nl.

Microfix verricht ook 24/7 service indien je daarvoor een service-overeenkomst hebt afgesloten. Informeer naar de mogelijkheden: +31 (0)71-5682555

MicroFix garantie

Handelt MicroFix ook fabrieksgarantie af?

Ja, Microfix handelt ook fabrieksgarantie af voor onder andere Apple en de zakelijke productlijnen van merken als: HP en Lenovo.

Ook zijn wij geautoriseerd om fabrieksgarantie af te handelen voor printer merken als: Lexmark en Printronix.

Informeer naar de mogelijkheden: +31 (0)71-568 25 55 

Wat is de garantie termijn van de reparaties?

De standaard garantie termijnen van reparaties bij Microfix zijn:

  • Notebooks en Desktops (PC’s): 1 jaar
  • Printers:
    • Servicebeurt: 3 maanden en maximaal 25.000 afdrukken
    • Revisie beurt: Maximaal 6 maanden en maximaal 100.000 afdrukken

Voorbeelden: Indien u na een revisie beurt 100.000 pagina’s print in 4 maanden, eindigt, daarmee (door slijtage) de garantie.

Heb ik garantie op defecten na onjuist gebruik van inktcartridges of toners?

Microfix is niet verantwoordelijk voor schade voortvloeiend uit het gebruik van defecte en/of lekkende inktcartridges of toners.

Storingen die veroorzaakt worden door het gebruik van defecte en/of lekkende toners of inktcartridges vallen niet onder de garantie van Microfix. Bij aangemelde storingen waarbij blijkt dat de toner of inktcartridge de klacht veroorzaakt, worden (minimaal) de onderzoekskosten en eventuele transport- en voorrijkosten in rekening gebracht.

Reparatie planning

Wat is de status van mijn reparatie en wanneer is deze klaar?

Via ons reparatie portaal kunt je de status van de reparatie volgen. Door in te loggen op het portaal kun je alle details met betrekking tot je reparatie inzien maar ook akkoord geven op een prijsopgave.

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link.     

Kunnen we een tijd afspreken?

Voor reparaties aan Apple producten kun je een tijdsafspraak maken. Eenvoudige reparaties zoals het vervangen van een batterij of een scherm van een iPhone kunnen we vaak gelijk uitvoeren.

Voor reparaties aan iMac of Macbook kun je ook een tijdsafspraak maken, bij binnenkomst zullen we er direct naar kijken, is het een eenvoudige reparatie dan zullen we deze ook gelijk uitvoeren. Wanneer er onderdelen vervangen moeten worden kunnen dat helaas niet doen terwijl u wacht. Stemt met onze medewerker af wat we in dat geval voor je kunnen betekenen.      

Voor reparaties die we op locatie uitvoeren maken wij uiteraard altijd een tijdsafspraak. Na registratie van de reparatie zal onze planner de reparatie inplannen en ontvang je tijdig een e-mail met daarin de geplande datum en tijd. Komt dit tijdstip niet gelegen kun je altijd een andere tijdsafspraak met ons maken.  

Voor overige reparaties verzorgen wij ook spoedreparaties. Bel ons voor de mogelijkheden: +31 (0)71 568 25 55

 

Hoe werkt de reparatie portaal?

In ons portal kun je zelf snel en eenvoudig reparaties registreren. 

Daarnaast kun je in één oogopslag alle reparaties die u heeft open staan bekijken. Ook kun je op basis van het serienummer de volledige reparatiegeschiedenis van je apparatuur bekijken (aantal keren gerepareerd, kosten, etc.) zodat u grip houdt op de kosten.

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link!