Fabrikanten
Klanten zijn always on. Tevreden klanten zijn de basis voor de continuïteit van je merk. MicroFix begrijpt dit en levert innovatieve aftersales serviceoplossingen. Deze voegen waarde toe aan je marktpropositie en verhogen de klanttevredenheid. Wij implementeren het gewenste servicemodel en behandelen alle devices met liefde. Gegarandeerd vakkundig en zo snel als we kunnen. Hiermee kunnen we samen winnen. We maken het waar. Voor jullie. En voor jullie klanten.
MicroFix biedt betrouwbare oplossingen voor alle aftersales services. Break-fix, on-site, 24/7 support en installatie-service.
Break-Fix
Wij behandelen je reparaties volgens vaste SLA-afspraken. Wij valideren de garantieclaims aan de hand van de guidelines. Onze uitgebreide logistieke mogelijkheden stellen ons in staat, waar dan ook in Europa, devices snel op te halen en te retourneren. Onze service portals worden op maat en in de juiste taal ingeregeld. Wij informeren jouw klanten gedurende het gehele proces.
24/7 support
Onze 24/7 support garandeert 7 dagen per week, 24 uur per dag reparatie en swap services binnen de gehele Benelux. Onze engineers staan binnen vier uur op locatie en handelen de storing binnen enkele uren af.
On-site
Wij bieden next business day on-site reparatie- en installatie-services binnen de gehele Benelux. Wij werken met een vaste crew ervaren engineers. Zij hebben kwalificaties op gebied van printers, servers, notebooks en desktops.
Installatie-service
Onze gecertificeerde engineers installeren een breed scala aan ICT-apparatuur. Complexe MFP’s worden inclusief een groene knop instructie geïnstalleerd.
Wij werken met merken zoals