MicroFix is je partner in pre-sales, sales en after-sales. Onze contractmogelijkheden worden op maat gemaakt en zorgen dat je altijd kunt voldoen aan de vaak complexe service behoeften van je klanten. Verlengde garantie, schadedekking, on-site, pick-up & return en swap service, binnen variabele contractduur, is slechts een greep uit onze mogelijkheden.

 

MicroFix biedt betrouwbare oplossingen voor alle aftersales services, Break-fix, on-site, 24/7 support, installatie service en diverse contract mogelijkheden.

 

Break-Fix

Wij behandelen je reparaties volgens vaste SLA-afspraken. Wij valideren de garantieclaims direct bij de fabrikant. Onze uitgebreide logistieke mogelijkheden stellen ons in staat, waar dan ook in Europa, devices snel op te halen en te retourneren. Onze service-portals worden op maat en in de juiste taal ingeregeld. Je klanten worden gedurende het gehele proces door ons geïnformeerd.

 

On-site

Wij bieden next business day on-site reparatie- en installatie-services binnen de gehele Benelux. Wij werken met een vaste crew ervaren engineers, met kwalificaties op gebied van printers, servers, notebooks en desktops.

 

Contract mogelijkheden

Versterk je propositie met carepacks die voldoen aan de specifieke behoefte van je klanten. Verlengde garantie, schade afhandeling, variabele looptijd, verschillende service levels en response service behoren allemaal tot de mogelijkheden. Ook gebruikte apparatuur nemen wij moeiteloos in contract.

 

24/7 support

Onze 24/7 support garandeert 7 dagen per week, 24 uur per dag reparatie en swap services binnen de gehele Benelux. Onze gecertificeerde engineers staan binnen 4 uur op locatie en handelen de storing binnen enkele uren af.

 

Installatie-service

Onze gecertificeerde engineers installeren een breed scala aan ICT-apparatuur. Wij kunnen complete uitrol projecten voor u uitvoeren. Complexe MFP's worden inclusief een groene knop instructie geïnstalleerd.