Afgestemd op werknemers
Medewerkers kiezen met welke devices zij het meeste voor elkaar krijgen. MicroFix sluit met haar service daar naadloos op aan.
MicroFix repareert en onderhoud volledige werkplekken voor jouw klanten. Van grote kantoren tot individuele werkplekken, je kunt rekenen op scherpe inkooptarieven en passend onderhoud. Wij repareren hardware voor nagenoeg alle merken. Zo ben je er zeker van dat de inzetbaarheid van de hardware van je klanten altijd goed geregeld is.
Van fabrieksvloer tot individueel bureau, MicroFix installeert,
onderhoudt en repareert alle hardware. MicroFix werkt met ervaren
engineers, die je werkplekken in no time weer up and running hebben.
Zo kunnen je klanten ongestoord verder met hun bedrijfsprocessen.
Medewerkers kiezen met welke devices zij het meeste voor elkaar krijgen. MicroFix sluit met haar service daar naadloos op aan.
Bij snelle service aan werkplekken komt veel planning kijken. MicroFix regelt alles, zodat jou klanten zo min mogelijk hinder ondervinden en de business snel door kan gaan.
Door middel van SLA’s die aansluiten op de workflow zorgt MicroFix ervoor dat waar je klant zich ook bevindt, service wordt verleend. Ook in het weekend.
Marc Sulsters
CTO, OWN agency
MicroFix onderhoudt en repareert werkplekken binnen duidelijk gedefinieerde SLA’s. Jij houdt je systeem up-to-date. MicroFix regelt het onderhoud en reparatie aan de hardware. Zo delen we onze verantwoordelijkheid en ben je verzekerd van de beste oplossing voor je werkplekken. Bekijk via de links hieronder wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.
MicroFix onderhoudt en repareert hardware van alle grote merken. Het maakt dus niet uit welk merk apparatuur je hebt. Heb je nog garantie op je apparatuur? MicroFix repareert apparatuur ook binnen de garantie van je product. Reparatie is dan volledig gratis. Bekijk via de links hieronder wat wij voor jou als ondernemer kunnen betekenen.
Versterk je propositie door onze service-oplossingen aan te bieden. Maak een afspraak met één van onze adviseurs.
Veel reparaties hebben bij ons een vast tarief. Dat tarief zie je meteen als je de reparatie aanmeldt. Als er geen vast tarief staat, krijg je van ons vooraf eerst een prijsopgave.
Natuurlijk kun je dan besluiten om het toestel niet te laten repareren. Dan betaal je alleen de eventuele kosten die we maakten om je apparaat op te halen, te brengen en/of te onderzoeken.
Hieronder lees je de onderzoekskosten per product.
Voor reparaties van veelvoorkomende, eenvoudige problemen hebben wij vaste reparatieprijzen. Loop hiervoor even binnen bij ons hoofdkantoor en werkplaats in Leiden. Dan kunnen we vaak op voorhand al zeggen wat de kosten zullen zijn.
Zijn de problemen aan je toestel ingewikkelder? Dan plannen wij je apparaat in voor uitgebreider onderzoek. Als het defect daarna niet onder de fabrieksgarantie valt, ontvang je vooraf een prijsopgave. Laat je daarna je apparaat door ons repareren? Dan worden er geen onderzoekskosten berekend.
Je betaalt alleen onderzoekskosten als je het toestel niet laat repareren. Dat geldt ook als wij na uitbreid onderzoek geen storing vinden of als de storing in de software zit. Deze onderzoekskosten hangen af wat voor apparaat het betreft. Zie de tabel voor de onderzoekskosten voor jouw toestel.