Tarieven

We starten met een diagnose

Jouw apparaat werkt niet meer, maar wat mankeert er nu precies aan? En is dit de enige klacht of zijn er meer problemen? 

Een voorbeeld: je hebt jouw iPhone laten vallen en nu is het scherm stuk. Dan checken wij of de kast nog heel is. Want anders kunnen we geen nieuw scherm plaatsen. Of je denkt dat een bepaald onderdeel stuk is. Maar het blijkt iets heel anders te zijn.

Foute diagnose voorkomen

Als de diagnose niet goed is, gaan we het verkeerde onderdeel vervangen en berekenen. En dan is het probleem nog niet opgelost. Hoe voorkomen wij dit?

Het onderzoek van je apparaat

We starten met reiniging, registratie, visuele inspectie en meer testen. We testen soms ook met speciale apparatuur en online software. Vervolgens stellen we de diagnose. Bij twijfel wordt contact opgenomen met de fabrikant.

Na deze grondige diagnose van het apparaat, ontvang je een prijsopgave. Als je kiest voor niet repareren, dan berekenen we alleen de onderzoekskosten. Want het stellen van een juiste diagnose is soms wel de helft van het reparatiewerk. De hoogte van de onderzoekskosten zijn per apparaat verschillend.

Als wij na uitvoerig testen van het apparaat géén klacht hebben kunnen constateren (no-fault-found) brengen wij de onderzoekskosten in rekening.

Apple diagnoses

Wij kiezen en trainen onze engineers zorgvuldig. En ook Apple heeft een uitgebreid trainingsprogramma voor onze engineers. Bij elk nieuw Apple-product, software-update of andere wijziging, hoort ook weer een uitgebreide training.

Verder maken we gebruik van Apple diagnosesoftware en de Apple database. In deze database staat de reparatiehistorie van het apparaat. Onze engineers zijn dus altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Onze tarieven

Veel reparaties hebben bij ons een vast tarief. Dat tarief zie je meteen als je de reparatie aanmeldt. Als er geen vast tarief staat, krijg je van ons eerst een prijsopgave. Natuurlijk kun je dan besluiten om het toestel niet te laten repareren. Dan betaal je alleen de eventuele kosten die we maakten om je apparaat op te halen, te brengen en/of te onderzoeken.

Snelle diagnose en kosten voor onderzoek

Voor reparaties van veelvoorkomende, eenvoudige problemen hebben wij vaste reparatieprijzen. Loop hiervoor even binnen bij ons kantoor en werkplaats in Leiden. Vaak kunnen we op voorhand al zeggen wat de kosten zijn.

Zijn de problemen aan je toestel ingewikkelder? Dan plannen wij je apparaat in voor uitgebreider onderzoek. Als het defect daarna niet onder de fabrieksgarantie valt, ontvang je vooraf een prijsopgave. Laat je daarna je apparaat door ons repareren? Dan worden er geen onderzoekskosten berekend.

Je betaalt alleen onderzoekskosten als je het toestel niet laat repareren. Dat geldt ook als wij na uitbreid onderzoek geen storing vinden of als de storing in de software zit. Deze onderzoekskosten hangen af van het apparaat. Zie de tabel voor de onderzoekskosten voor jouw toestel.

Onderzoekskosten per product

Wearables & accessoires

€ 36,30

€ 30,00 excl.

Apple iPod
Apple TV
Apple AirPods
Apple Accessoires
Apple Watch

Mobiele apparaten

€ 54,45

€ 45,00 excl.

Apple iPhone
Apple iPad
Smartphone
Table

Computers & randapparatuur

€ 72,60

€ 60,00 excl.

Computer
Notebook
Matrixprinter
Multifunctional/ MFP
Inktprinter
Laserprinter
Overige Apparatuur

Kunnen we je ergens mee helpen?

Meld vandaag je reparatie en maak een afspraak.

Transportkosten

Apparaten bij je ophalen en terugbrengen doen we niet zelf. Wij hebben goede afspraken gemaakt met betrouwbare partijen voor het transport van jouw apparaat. Bij onze werkplaats in Leiden kun je natuurlijk ook altijd je apparaat zelf langsbrengen.

Voorrijkosten

Je hebt via ons een landelijk dekkend netwerk van buitendiensttechnici in de Benelux. Onze technici werken bij voorkeur in de regio waar ze wonen. De benodigde onderdelen voor je reparaties krijgen ze ‘s nachts in de service-auto geleverd.

Zelf brengen

Gratis

€ 0,00 excl.

Verpakken niet nodig
Zelf tijdstip bepalen

UPS Access Point

€ 32,67

€ 27,00 excl.

Verpakken verplicht
2 á 3 dagen verwerktijd
Zelf tijdstip bepalen
Prijs is inclusief retour sturen

UPS Koerier

€ 32,67

€ 27,00 excl.

Verpakken verplicht
1 dag verwerktijd
Zelf tijdstip bepalen
Prijs is inclusief retour sturen
Enkel retourneren € 13,50
(€ 16,34 incl. BTW)

On-Site

€ 114,95

€ 95,00 excl.

Verpakken niet nodig
Op afspraak
Zelf tijdstip bepalen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Meld vandaag je reparatie en maak een afspraak.