Garantie
Heb je nog fabrieksgarantie?
Valt je apparaat nog onder de fabrieksgarantie? Dan repareren wij ‘m voor je. En dat helemaal gratis, want de fabrikant betaalt ervoor. Denk je dat je garantie al verlopen is? Kom dan toch langs. Want voor sommige problemen zijn er speciale reparatieprogramma’s. Trouwens, ook zonder garantie kunnen wij je apparaat natuurlijk voor je repareren.
Na reparatie bieden we je standaard 3 maanden garantie. Met uitzondering van service- en revisiebeurten van printers of problemen die ontstaan zijn door onjuist gebruik.
MicroFix garantievoorwaarden
Op al onze computer en notebook reparaties wordt een garantie van 3 maanden gegeven. De garantie betreft uitsluitend het gerepareerde gedeelte (de door ons geleverde arbeid en onderdelen). Het is dus geen algehele garantie op de apparatuur.
Voor laserprinter revisiebeurten geldt een garantietermijn van 6 maanden of maximaal 100.000 pagina’s, wat het eerste vervalt. Op printerreparaties geven wij 12 maanden* garantie op de geleverde arbeid en onderdelen.
*50.000 pagina’s of 3 maanden garantie op slijtage gevoelige onderdelen zoals fusing units, pick-up rollers en separation pads.
Voor alle van de door ons gerepareerde apparatuur is na een reparatie (en inspectie) een algehele garantie verlenging mogelijk voor een periode van 2 jaar en soms ook langer.
Aanvullende voorwaarde bij fabrieksgarantie
- Apple en andere fabrikanten hanteren ( mogelijk ) een Carry-in fabrieksgarantie. Dit betekend dat als er fabrieksgarantie van toepassing is en u het apparaat zelf heeft aangeleverd op onze locatie in Leiden, er geen transportkosten in rekening worden gebracht.
- Indien u er voor kiest om gebruik te maken van de ophaal- en terugbreng service of het apparaat zelf naar ons toestuurt zullen er transportkosten in rekening worden gebracht.
Uitbreiding op de fabrieksgarantie voor organisaties en ondernemingen
MicroFix biedt je de ServicePack: een aantrekkelijke uitbreiding op de standaard fabrieksgarantie van je hardware. Met ServicePack verleng je de garantietermijn of verkort je de respons- en reparatietijd. De ServicePack is beschikbaar in standaard en bedrijfsspecifieke supportniveaus.
Op deze manier ben je verzekerd van een optimale ondersteuning tegen de laagst mogelijke kosten.
Als je de ServicePack tegelijk met je product aanschaft, bespaar je kosten bij het upgraden of het uitbreiden van je garantie.
Ook hebben we voor veel producten zogenaamde `post warrant´ services. Zo is de bedrijfszekerheid gegarandeerd, ook nadat de fabrieksgarantie is verlopen.
Met ServicePack haal je meer rendement uit je investeringen in hardware en software.
Met een ServicePack
- Heb je slimme ondersteuning voor de IT-middelen waar je bedrijf op draait.
- Is budgetplanning eenvoudiger dankzij vaste prijzen, inclusief onderdelen en arbeidsloon.
- Kies je servicelevels voor reactie- en reparatietijden die passen bij jouw bedrijfsbehoefte.
- Hebben ICT-storingen zo weinig mogelijk impact op de productiviteit van jou en je organisatie.