Klanten zijn always on. Tevreden klanten zijn de basis voor de continuïteit van je merk. MicroFix begrijpt dit en levert innovatieve aftersales serviceoplossingen die waarde toevoegen aan je marktpropositie en de klanttevredenheid verhogen. Wij implementeren het gewenste servicemodel en behandelen alle devices met liefde. Gegarandeerd vakkundig en zo snel als we kunnen. Hiermee kunnen we samen winnen. We maken het waar. Voor jullie. En voor jullie klanten. Want daar wordt iedereen blij van. MicroFix. Blij gemaakt.
MicroFix biedt betrouwbare oplossingen voor alle aftersales services. Break-fix, on-site, 24/7 support en installatieservice.

Break-Fix
Wij behandelen je reparaties volgens vaste SLA-afspraken. Wij valideren de garantieclaims aan de hand van de guidelines. Onze uitgebreide logistieke mogelijkheden stellen ons in staat, waar dan ook in Europa, devices snel op te halen en te retourneren. Onze service-portals worden op maat en in de juiste taal ingeregeld. Je klanten worden gedurende het gehele proces door ons geïnformeerd.
On-site
Wij bieden next business day on-site reparatie- en installatie-services binnen de gehele Benelux. Wij werken met een vaste crew ervaren engineers, met kwalificaties op gebied van printers, servers, notebooks en desktops.
24/7 support
Onze 24/7 support garandeert 7 dagen per week, 24 uur per dag reparatie en swap services binnen de gehele Benelux. Onze engineers staan binnen 4 uur op locatie en handelen de storing binnen enkele uren af.
Installatie-service
Onze gecertificeerde engineers installeren een breed scala aan ICT-apparatuur. Complexe MFP's worden inclusief een groene knop instructie geïnstalleerd.