MicroFix opent vijfde Apple-servicecentrum in Rotterdam
03 juni 2021

Donderdag 3 juni 2021
MicroFix opent vijfde Apple-servicecentrum in Rotterdam
ROTTERDAM — MicroFix heeft de deuren van een vijfde servicecentrum geopend te Rotterdam op dinsdag 1 juni. De nieuwe vestiging van de Authorised Service Provider van Apple is gevestigd aan de Mariniersweg 82A. MicroFix is een snelgroeiende speler in de reparatie van IT-apparatuur. Begin dit jaar opende zij haar vierde vestiging in Den Haag. Nu is Rotterdam aan de beurt en dat gaat niet in stilte: MicroFix laat het de stad weten via bussen, promobikers en nog veel meer.
MicroFix: Blij gemaakt
MicroFix opende vorig jaar een derde vestiging in Amsterdam en lanceerde daarmee ook meteen de nieuwe merkbelofte. Ook dit jaar houdt het bedrijf zich daaraan vast. MicroFix belooft er voor haar klanten te zijn, ook als zij even offline zijn. Het bedrijf zegt het zeker in deze tijd erg belangrijk te vinden dat mensen met elkaar verbonden blijven. Door de reparatie van apparatuur doen zij hun best om de klant weer blij te maken. De pay-off luidt daarom nog steeds: “MicroFix. Blij gemaakt.”
Tien jaar Apple Authorised Service Provider
Het bedrijf laat haar medewerkers trainen en certificeren voor de merken waarvoor zij werken. Zo is MicroFix de grootste serviceprovider van het land geworden. Daarnaast voldoet zij aan de hoogste kwaliteitseisen van Apple en daarmee mag Microfix zich een Apple Authorised Service Provider (AASP) noemen. Dit jaar viert MicroFix het feit dat zij al tien jaar over deze licentie beschikt.
Andere locaties
MicroFix opende haar deuren voor het eerst in december 1991 in Leiden. Men kon hier terecht voor hulp bij al hun IT-problemen. Toen de vraag naar deze ondersteuning steeg, opende MicroFix na een aantal jaren een tweede vestiging in Amsterdam specifiek voor de reparatie van Apple-producten. Sinds die tijd groeide MicroFix uit tot één van de grootste serviceproviders in Nederland. Het servicecentrum in Rotterdam is de vijfde vestiging in Nederland. De gecertificeerde technici staan sinds vandaag voor klanten in de havenstad klaar. Voor de meeste reparaties biedt MicroFix een ‘Klaar terwijl je wacht’-service, uiteraard onder het genot van een kopje koffie.
MicroFix in Rotterdam is uitstekend te bereiken met het OV en daarnaast is er meer dan voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Bezoek de nieuwe vestiging of maak een afspraak via www.microfix.nl.
Noot voor journalist. Voor meer informatie, graag contact opnemen met Ton Bussche, general manager MicroFix, via het telefoonnummer 06-27349944.