Serviceprogramma voor geluidsproblemen met AirPods Pro

Apple heeft vastgesteld dat een klein percentage AirPods Pro geluidsproblemen kan vertonen. De getroffen apparaten zijn vóór oktober 2020 geproduceerd. Daarom heeft Apple Het AirPods Pro serviceprogramma beschikbaar gesteld.

Getroffen AirPods Pro vertonen mogelijk een of meer van de volgende symptomen:

  • Knetterende of statische geluiden die erger worden in luide omgevingen, tijdens het sporten of tijdens telefoongesprekken.
  • Actieve ruisonderdrukking werkt niet zoals verwacht, bijvoorbeeld een verlies van bastonen of een toename van achtergrondgeluiden, zoals straat- of vliegtuiggeluiden.

MicroFix mag gratis Airpods Pro service uitvoeren voor getroffen AirPods Pro (links, rechts of allebei).

Opmerking: dit programma is niet van toepassing op andere AirPods-modellen

Heb je andere problemen met je AirPods? Neem dan contact met ons op zodat we jouw problemen kunnen oplossen.

airpods pro serviceprogramma

Repareren wij AirPods?

Nee wij repareren geen AirPods, maar we lossen wel uw probleem op. Wij verlenen service voor Airpods. Wat dat inhoud?

  • Wij reinigen op professionele en hygienische wijze uw AirPods. Daarvoor hebben we speciale professionele hulpmiddelen om Airpods te ontdoen van oorsmeer, ook als die diep in de kleine roostergaten zit.
  • Na het schoonmaken van de Airpods testen wij de werking van de Airpods met professionele audio apparatuur van Apple. Als dan geconstateerd wordt dat de bedoelde gebreken aanwezig zijn mogen wij van Apple één of twee Airpods omruilen voor nieuwe. Dit geldt dus nu speciaal voor de Airpods Pro zoals hierboven genoemd. Onze engineers volgen hierbij de regels van Apple.

Huh oorsmeer? Is dat niet vies? Ik heb geen oorsmeer!

Ja iedereen vindt dat vies, maar we kunnen  niet zonder!

Lees hier meer over oorsmeer en waarom iedereen dat moet aanmaken om goed te kunnen  horen! Bijna iedereen weet dat opgehoopte oorsmeer ook oorzaak kan zijn van minder goed horen. Daarom laten mensen die daar last van hebben soms door de huisarts hun oren uitspuiten. Wanneer u van Apple na EarPods klachten, via ons nieuwe EarPods ontvangt zullen wij er graag opnieuw naar kijken. Maar soms kan een checkup bij de huisarts ook helpen.

Onze tarieven

Voor veel reparaties hebben wij vaste tarieven. Bij het aanmelden van uw reparatie ziet u vooraf het tarief van uw reparatie. Voor de reparaties waarvoor we geen vast reparatietarief hebben doen wij vooraf eerst een prijsopgave. Indien u, na het ontvangen van de prijsopgave, besluit van de reparatie af te zien berekenen wij u naast de transport- of voorrijkosten ook onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten verschillen per product.

Onderzoekskosten

Wanneer wij u, na grondige diagnose van uw defecte apparaat, een prijsopgave doen en u besluit niet tot reparatie over te gaan berekenen wij u onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten zijn product afhankelijk. Indien wij uw apparaat niet kunnen repareren berekenen wij u uiteraard ook geen onderzoekskosten. Wanneer wij na uitvoerig testen van uw apparaat géén klacht hebben kunnen constateren (no-fault-found) zullen wij ook de onderzoekskosten in rekening brengen.

Onderzoeks

Kosten

€ 35,09 € 29,00 excl.
  • Computer
  • Notebook
  • Smartphone
  • Tablet
  • Apple iPod
  • Apple TV
  • Apple AirPods
  • Apple Accessoires
  • Apple Watch
Onderzoeks

Kosten

€ 59,29 € 49,00 excl.
  • Apple iMac
  • Apple MacBook (Pro)
  • Apple MacBook Air
  • Apple Mac Pro
  • Apple Mac Mini
  • HP Designjet
  • Large Format PTR
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

“Ik heb mijn iPhone X laten voorzien van een nieuwe batterij bij Microfix. Het was zo gepiept, netjes gedaan en werkt weer als een zonnetje ? “

Marc Sulsters

“Ik heb recent mijn Macbook Pro laten repareren door MicroFix in verband met het repair program voor het toetsenbord, afspraken zijn nagekomen ben erg tevreden! ”

Frans van den Broek

Veelgestelde vragen

Contactgegevens

Op welke manier kan ik MicroFix bereiken?

Je kunt MicroFix op verschillende manieren bereiken:

Telefonisch op het nummer 071-5682555 van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur, per e-mail info@microfix.nl, via Facebook of Twitter.

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij hebben verschillende vestigingen in Leiden, Amsterdam en Den-Haag. Klik hier om alle vestigingen te bekijken.