Algemeen:
Deze Pick-up en Return Werkwijze en Voorwaarden zijn van toepassing op de haal breng transportdienst van apparatuur en producten die worden aangeboden door Microfix BV
Aanvraag en Planning:
De Pick-up en Return Diensten kunt u een aanvraag tijdens het registreren van een reparatie in ons reparatieportaal. Tijdens de registratie kunt u een zelf ophaal moment kiezen of u kunt later zelf contact opnemen met UPS voor het maken van een ophaalafspraak. Instructies hoe u dit moet doen ontvangt u per email. Na registratie ontvangt u een email ter bevestiging van de registratie. Daarnaast ontvangt u een email met verpakkingsinstructie en een UPS label die u zelf moet printen en op de doos kunt plakken
Verpakkingsinstructies:
Zorg ervoor dat het apparatuur stevig en veilig is verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Volg de verpakkingsinstructies die u van ons ontvangt zorgvuldig op.
Kosten:
MicroFix brengt haal-breng kosten in rekening voor het ophalen en retourneren van apparatuur. Raadpleeg voor de kosten van onze haal-breng service onze website.
Aansprakelijkheid:
MicroFix is niet aansprakelijk voor enige schade of vermissing tijdens het transport. MicroFix is tevens niet aansprakelijk voor verlies van gegevens op apparatuur tijdens het transport of tijdens de reparatie.
MicroFix faciliteert uitsluitend de haal-breng service en draagt geen verantwoording voor eventuele schade of vermissing tijdens het ophalen.
Klantverantwoordelijkheid:
Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om ervoor te zorgen dat de apparatuur gereed is voor ophalen op de overeengekomen datum en locatie. Eventuele kosten voor een tweede haal moment worden extra in rekening gebracht!
Annulering:
Annulering van een geplande ophaaldienst kan uitsluitend in overleg met UPS, indien annulering niet meer mogelijk is zullen de haalkosten in rekening worden gebracht.
Fabrieksgarantie reparatie:
Indien de opgehaalde apparatuur onder fabrieksgarantie waarbij de fabrikant uitsluitend Carry-In garantie verleent, zullen de haal- brengkosten in rekening worden gebracht.
In geval van een herhaalstoring (repeat call) zullen de haal- brengkosten, indien de vorige reparatie ook opgehaald is, niet in rekening gebracht worden. Wanneer na beoordeling van de technicus geen klacht of andere klachten worden geconstateerd worden de haal- breng kosten wel in rekening worden gebracht.