Heeft je telefoon een schermreparatie nodig?

Bij MicroFix repareren wij dagelijks telefoons. Veel telefoons. En kun jij raden welke reparatie wij het meest van allemaal uitvoeren? Juist! De reparatie van schermen. Vaak omdat er een flinke barst in het scherm zit, maar ook regelmatig omdat de bediening via het scherm niet meer goed werkt. Wat de oorzaak ook is: de monteurs van MicroFix gaan graag aan de slag met de reparatie.

Apple geautoriseerde service provider
telefoon scherm reparatie

iPhone, Samsung, HTC, Nokia of een ander merk?

Als je jouw telefoon aanbiedt voor reparatie, wil je er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat de technici verstand van zaken hebben. Daar hoef je je bij MicroFix geen zorgen over te maken. Onze monteurs krijgen regelmatig training van alle grote telefoonfabrikanten. Zo zijn ze altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Scherm-reparatie

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Je hoeft maar net in discussie te zijn en je standpunt kracht bij te willen zetten met armgebaren. Alleen was je even vergeten dat je jouw telefoon nog in je hand had. Hij klettert genadeloos op de keien en schuift vrolijk nog een paar meter door. Je hoeft eigenlijk niet eens te kijken: je telefoon heeft een gebroken scherm. Dat wordt een reparatie.

Gelukkig ben je niet de eerste die met een gebroken scherm een van onze vestigingen binnenstapt. Onze technici vervangen het scherm dan ook binnen no-time. En omdat we bijna alle onderdelen gewoon op voorraad hebben, is reparatie vaak gewoon klaar terwijl je wacht.

Touchscreen kapot?

Uiteraard kan er ook wat anders mis zijn met het scherm. Zo kan het zijn dat je touchscreen niet meer naar behoren werkt. En aangezien de meeste telefoons tegenwoordig alléén nog maar via het touchscreen te bedienen zijn, zit je dan met de gebakken peren. Gelukkig is ook dit een reparatie die onze technici dagelijks uitvoeren. We vervangen je scherm snel en vakkundig. Wil je zeker weten dat we jouw beeldschermmodule op voorraad hebben?

microfix telefoon scherm reparatie

Altijd originele onderdelen bij reparatie

MicroFix vindt een goede service en de beste kwaliteit superbelangrijk. Dat leidt namelijk tot uitermate tevreden klanten en daar houden wij van. Daarom repareren wij het scherm alleen met originele onderdelen. Een scherm van een ander merk zullen wij nooit voor de reparatie gebruiken. Hoe goed de fabrikant ook claimt dat het werkt. Alleen originele schermen voor jouw iPhone, Samsung, HTC en Windows-telefoon zijn wat ons betreft goed genoeg.

Wat kost de reparatie van een kapot scherm bij MicroFix?

Helaas is het niet zo eenvoudig om daar snel antwoord op te geven. De prijzen van de reparatie hangen namelijk af van een aantal factoren, zoals het merk van je telefoon en het model. Als je bij onze vestiging langskomt, kunnen onze medewerkers je binnen een paar minuten vertellen wat de reparatie kost. Wil je het liever weten vóór je komt? Bel dan even met onze klantenservice.

 

Offerte van de reparatie nodig?

Wil je graag vooraf weten wat de reparatie van het scherm kost? Bijvoorbeeld omdat je de reparatie kunt laten vergoeden door je verzekering. Geef dit dan even bij ons aan. Dan sturen wij je een prijsopgave. Dat is niet alleen handig voor de verzekering, je kunt zo ook een weloverwogen beslissing nemen over de reparatie. Wij begrijpen het namelijk heus wel als jij de reparatie van je zeven jaar oude toestel eigenlijk niet meer de moeite waard vindt.

Hoelang duurt de reparatie van je telefoonscherm?

Hier kunnen we wél direct duidelijk over zijn! We snappen bij MicroFix namelijk als geen ander dat jij je telefoon zo snel mogelijk wilt laten repareren. Daarom repareren of vervangen wij het scherm zo snel mogelijk. Vaak zelfs terwijl je wacht of als je even je dagelijkse boodschappen doet. Die snelheid halen we omdat al onze technici echte specialisten zijn én we de meeste onderdelen in onze vestigingen op voorraad hebben. Duurt het nu toch een keertje wat langer om je telefoon te repareren? Dan kun je online altijd de status van je reparatie volgen.

Is een afspraak maken nodig?

Je hoeft bij MicroFix nooit een afspraak te maken om het scherm van je telefoon te laten vervangen. Je kunt gewoon aanwippen bij een van onze vestigingen en dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Maar als je zeker wilt weten dat je binnen 30 minuten weer buiten staat met een gerepareerd scherm, dan mág een afspraak maken wel. Dat kan gewoon online.

 

Waar kun je het telefoonscherm laten repareren?

Het scherm van jouw telefoon repareren is supermakkelijk: je hoeft alleen maar binnen te wandelen bij een van de MicroFix-vestigingen. Onze technici buigen zich dan over het probleem en voor je het weet sta je weer buiten. Met een nieuw scherm op je telefoon. Stralend en werkend als nooit tevoren. Onze winkels vind je hier:

Vestiging Leiden
Willem Barentszstraat 21-23
2315 TZ Leiden

MicroFix-garantie

Bij MicroFix vinden we het belangrijk dat jij tevreden bent. Daarom laten we onze technici opleiden en trainen door de fabrikanten. We gebruiken bij onze reparaties daarnaast alleen originele onderdelen. Omdat we dan zeker weten dat jij de beste kwaliteit onderdelen in je telefoon krijgt. En er nooit problemen met de comptabiliteit zijn.

Je krijgt op iedere reparatie bij MicroFix minimaal drie maanden garantie. Is er dan na de reparatie iets niet helemaal in orde, dan kom je gewoon terug.

Kom langs voor reparatie of maak het je gemakkelijk

Lukt het niet om langs te komen in een van onze winkels? Maak dan via onze pick up & return-service een afspraak om je toestel bij je thuis op te laten halen. Op het afgesproken tijdstip staat onze vervoerder dan voor je deur. En onze koerier brengt je telefoon ook weer netjes terug zodra we klaar zijn met de reparatie.

Onze tarieven

Veel reparaties hebben bij ons een vast tarief. Dat tarief zie je meteen als je de reparatie aanmeldt. Als er geen vast tarief staat, krijg je van ons vooraf eerst een prijsopgave.

Natuurlijk kun je dan besluiten om het toestel niet te laten repareren. Dan betaal je alleen de eventuele kosten die we maakten om je apparaat op te halen, te brengen en/of te onderzoeken.

Hieronder lees je de onderzoekskosten per product.

Snelle diagnose en kosten voor onderzoek

Voor reparaties van veelvoorkomende, eenvoudige problemen hebben wij vaste reparatieprijzen. Loop hiervoor even binnen bij ons hoofdkantoor en werkplaats in Leiden. Dan kunnen we vaak op voorhand al zeggen wat de kosten zullen zijn.

Zijn de problemen aan je toestel ingewikkelder? Dan plannen wij je apparaat in voor uitgebreider onderzoek. Als het defect daarna niet onder de fabrieksgarantie valt, ontvang je vooraf een prijsopgave. Laat je daarna je apparaat door ons repareren? Dan worden er geen onderzoekskosten berekend.

Je betaalt alleen onderzoekskosten als je het toestel niet laat repareren. Dat geldt ook als wij na uitbreid onderzoek geen storing vinden of als de storing in de software zit. Deze onderzoekskosten hangen af wat voor apparaat het betreft. Zie de tabel voor de onderzoekskosten voor jouw toestel.

Onderzoeks

Kosten

€ 36,30 € 30,00 excl.
  • Apple iPod
  • Apple TV
  • Apple AirPods
  • Apple Accessoires
  • Apple Watch
Onderzoeks

Kosten

€ 72,60 € 60,00 excl.
  • Computer
  • Notebook
  • Matrixprinter
  • Multifunctional/ MFP
  • Inktprinter
  • Laserprinter
  • Overige Apparatuur
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

Iphone 13 op aanraden van medewerker ingeleverd om NFC te maken.
Was eerst wat huiverig om telefoon zomaar in te leveren.
De medewerker was zeer overtuigend en nam mijn twijfel weg. Achteraf bleek volledig terecht.
Best case scenario kwam uit en had de iphone binnen 2 dagen gemaakt en wel weer terug.
Top zaak met vaklui in dienst.

Edward

Ik heb recent mijn iPhone X zijn batterij laten vervangen. Was heel snel gebeurd in Leiden. Top service!

Hans

Mijn Macbook was gecrasht
Mijn Macbook was gecrasht. Harde schijf werd niet herkend. De zeer vriendelijke technicus van Microfix heeft 2 uur lang gewerkt naar een oplossing, helaas was het moederbord defect. Ondanks alle tijd die erin gestoken is hoefde ik niets te betalen. Een pleister op de wond, maar toch heel erg gewaardeerd.

Saun

Accu vervangen van iPhoneXS het duurde…
Accu vervangen van iPhoneXS het duurde wat langer voor ik het toestel terug had, maar werd aangenaam verrast toen ik de telefoon inschakelde, wat blijkt…zijn de speakers ook geheel gratis vervangen.
Toestel werd keurig verpakt weer teruggestuurd. Alles samengevat, het duurde wat langer voordat ik het toestel terug had (iets meer dan een week) maar wel zeer tevreden. Ik zou MicroFix aanraden als het werk goed gedaan moet worden. Top Service !!!

Paul

De eerste keer ben ik geholpen met een nieuwe batterij voor mijn MacBook, nu een jaar geleden. Alles functioneert nog steeds probleemloos. Recentelijk was mijn iPhone in het water gevallen en niet meer te redden. De volgende dag was een nieuwe voor me besteld. Goede service, duidelijke informatie en ze houden zich aan afspraken. Een betrouwbaar en deskundig bedrijf.

JVP

Ik heb de accu van mijn Iphone 7plus laten vervangen. Ik kon zonder afspraak terecht. De professionele uitstraling van de bedrijfsinrichting gaf mij een betrouwbaar gevoel. Dit in tegenstelling van veel bedrijfjes waar ook telefoonreparatieservice wordt aangeboden. De medewerker heeft mij plezierig en correct geholpen. In korte tijd was mijn toestel weer helemaal in orde, voor een zeer aanvaardbare prijs. Al eerder had ik goede ervaring met dit bedrijf. Aanbevelenswaardig!

Johan

De reparatie van de laptop werd snel en professioneel uitgevoerd. Jammer dat de lenovo levertijd zo lang was voor een batterij

Carlo

Niet goedkoop zo’n moederbord van Mac mini vervangen. Verder geen klachten. Prima bedrijf. Had wel de techneut zelf even gesproken willen hebben over hoe zoiets nu na 2 jaar kapot kan gaan.

Maarten

Schermreparatie goed en snel uitgevoerd. Enige minpuntje dat het nieuwe scherm best duur was – al zal Microfix daar misschien niet zo veel aan kunnen doen.

Mooie wachtruimte om te wachten terwijl je iPhone word gerepareerd

Alexander

Contact is goed. Goede service en het ontstane probleem en inzicht daarmee om te gaan was zeer professioneel. We zijn tot een mooi compromis gekomen en daarmee werd de zaak tot volle tevredenheid afgehandeld!

J van der Plas

Mijn 2 maanden oude iPad kreeg in het scherm ineens onverklaarbare strepen, dus heb ik deze opgestuurd naar het reparatiecentrum.

Ik heb binnen 1,5 week een splinternieuwe iPad toegestuurd gekregen. Mailtjes omtrent de reparatie werden altijd meteen beantwoord.

Topservice!
Dankjewel!!!

Iwan

Mijn printer deed het meer. Gelukkig heeft MicroFix het weer opgelost!

Snelle service. Dankjewel!

Donna