Scherm iMac vervangen

Iedere dag straalt het scherm van je iMac je tegemoet. Van achter de glasplaat toont het scherm jouw foto’s in de helderste kleuren. Of je tekstdocumenten, natuurlijk. Het is maar net waar jij je iMac voor gebruikt. Maar wat als dat beeld ineens niet meer zo haarscherp is, kleuren vervagen of er vlekken in je beeld verschijnen? Of nog erger: wat als je glasplaat gebarsten is? Dan laat je de Apple-experts van MicroFix het scherm van je iMac vervangen!

apple-authorized-dealer-png-autorised-apple-service-centre-gold-coast-550
iMac scherm vervangen

Gebarsten glasplaat beeldscherm vervangen

Als er een barst in het scherm van jouw iMac zit, ben je niet blij. Natuurlijk is je iMac door die barst volledig ontsierd, maar dat is niet het ergste. Door een barst in je scherm kan er stof en vocht in je iMac komen. En dat zorgt op den duur geheid voor grotere problemen. Dat wil je natuurlijk voorkomen. Daarom is het verstandig om het scherm van je iMac te laten vervangen door een echte Apple-kenner. Bij MicroFix hebben we de glasplaten voor jouw iMac altijd op voorraad, waardoor we snel aan de reparatie kunnen beginnen.

Is jouw iPad ouder dan bouwjaar 2012? Dan is de reparatie zelfs klaar terwijl je op één van onze vestigingen wacht! Voor nieuwere modellen iMac is het vervangen van het beeldscherm iets meer werk: bij deze modellen zijn het LCD en de glasplaat aan elkaar gelijmd. Daarom duurt het vervangen van het scherm bij nieuwere iMac apparaten wat langer. Kun je er niet op wachten? Dan kun je online altijd de status van jouw reparatie volgen. Zo weet je precies wanneer je jouw iMac weer op kunt halen.

Andere defecten aan scherm iMac laten repareren

Natuurlijk zijn niet alle problemen met je beeldscherm op te lossen door de glasplaat te vervangen. Het kan ook nodig zijn om je lcd-scherm te vervangen. Bijvoorbeeld wanneer je scherm vlekken vertoont, of als je scherm zwart blijft. Dan kan je backlight-verlichting defect zijn, maar het kan ook een ander probleem zijn. Daarom beginnen onze Apple-specialisten bij dit soort problemen aan het scherm van je iMac altijd eerst met een uitgebreide diagnose. Zodra zij precies weten waardoor het probleem veroorzaakt wordt, gaan ze voor je aan de slag. Ze vervangen het hele scherm van je iMac, of enkel het onderdeel dat stuk is.

Problemen die je niet oplost door vervangen scherm iMac

Naast problemen met het beeldscherm, kan er ook iets anders aan de hand zijn. Bijvoorbeeld wanneer het scherm van je iMac knippert, of je als je strepen in je scherm ziet. Deze problemen worden niet veroorzaakt door een defect aan het scherm van je iMac, maar door je videokaart.

Het vervangen van je videokaart is een klus waar specialistische kennis en specifieke gereedschappen voor nodig zijn. De Apple-technici bij MicroFix beschikken hierover, zodat zij de reparatie van je iMac zonder problemen uit kunnen voeren. De meeste videokaarten zijn op voorraad op al onze vestigingen, zodat je nooit lang hoeft te wachten voor je jouw iMac weer kunt gebruiken.

Laat MicroFix het scherm van jouw iMac vervangen

Wij houden niet van verrassingen, en dat geldt vast en zeker ook voor jou. Daarom vermijden we verrassingen het liefst helemaal. Dit doen we door eerst uitgebreid onderzoek te doen naar de aard van de problemen van jouw iMac. We vertellen je daarna precies wat er defect is aan je iMac: kunnen we eenvoudig het scherm van je iMac vervangen, of moet er een andere reparatie plaatsvinden? We geven je dan ook een indicatie van hoe lang we ermee bezig zijn en wat het gaat kosten. Zo weet jij voordat we beginnen al wat de kosten voor de reparatie zijn. Het reparatieproces volg je eenvoudig online. En ten slotte hoef je ook achteraf niet bang te zijn voor verrassingen: je krijgt standaard namelijk drie maanden garantie op iedere reparatie die wij uitvoeren.

Apple Authorised Service Provider

Wij hebben het volste vertrouwen in onze Apple-monteurs. Als zij aan het werk gaan met je iMac, komt het altijd goed. Dat vertrouwen wordt ondersteund door het feit dat we Apple Authorised Service Provider zijn. Dat betekent dat wij toestemming hebben van Apple om alle Apple-apparaten te repareren. Van het vervangen van het scherm van je iPhone, tot het plaatsen van een nieuwe batterij in je MacBook Pro. En van het repareren van een defecte knop aan je iPad, tot het scherm van je iMac vervangen. Om dit goed te kunnen doen, zijn onze technici door Apple opgeleid en houden zij zich altijd aan de richtlijnen die Apple voor reparaties heeft opgesteld. En natuurlijk vervangen we onderdelen in jouw iMac altijd door originele Apple-onderdelen!

microfix imac scherm vervangen

Waarom MicroFix inschakelen voor vervangen scherm iMac?

Je defecte iMac repareren we vaak binnen enkele dagen. Valt de reparatie nog binnen de fabrieksgarantie? Dan is dit helemaal gratis.

Je iMac bij ons laten fixen geeft veel voordelen: aangezien we alle onderdelen op voorraad hebben, herstellen we je iMac altijd snel. We houden ons daarbij strikt aan de garantieregels die Apple stelt. We testen je iMac met speciale Apple-software en volgens de richtlijnen van Apple, zowel voor als na de reparatie.

Daarnaast gebruiken we als Apple Authorised Service Provider alleen originele onderdelen, zodat jij ook na de reparatie je garantie behoudt.

Garantie op nieuwe scherm iMac

Heb je geen garantie meer op je iMac? Dan vervangen we het scherm natuurlijk ook graag voor je. Dan ontvang je van ons altijd vooraf een prijsopgave. Zo voorkom je nare verrassingen. Heb je jouw iMac verzekerd? Dan kun je de offerte ook gebruiken voor je verzekering.

Na de reparatie van jouw iMac heb je altijd drie maanden garantie op het door ons gerepareerde onderdeel. Wel zo prettig.

Klaar terwijl je wacht of vanuit huis?

We kunnen ons voorstellen dat je niet langer dan strikt nodig zonder jouw iMac wilt zitten. Daarom kun je bij ons gewoon langskomen op een van onze vestigingen voor de reparatie van je iMac scherm. Past dit niet in jouw drukke schema? Dan bieden we je ook de mogelijkheid om je iMac bij je thuis op te halen voor reparatie. Zijn we klaar met het repareren van je scherm? Dan bezorgen we je telefoon natuurlijk ook weer bij je terug. Deze service is tijdelijk gratis, dus waar wacht je nog op?

Onze tarieven

Voor veel reparaties hebben wij vaste tarieven. Bij het aanmelden van uw reparatie ziet u vooraf het tarief van uw reparatie. Voor de reparaties waarvoor we geen vast reparatietarief hebben doen wij vooraf eerst een prijsopgave. Indien u, na het ontvangen van de prijsopgave, besluit van de reparatie af te zien berekenen wij u naast de transport- of voorrijkosten ook onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten verschillen per product.

Onderzoekskosten

Wanneer wij u, na grondige diagnose van uw defecte apparaat, een prijsopgave doen en u besluit niet tot reparatie over te gaan berekenen wij u onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten zijn product afhankelijk. Indien wij uw apparaat niet kunnen repareren berekenen wij u uiteraard ook geen onderzoekskosten. Wanneer wij na uitvoerig testen van uw apparaat géén klacht hebben kunnen constateren (no-fault-found) zullen wij ook de onderzoekskosten in rekening brengen.

Onderzoeks

Kosten

€ 35,09 € 29,00 excl.
  • Computer
  • Notebook
  • Smartphone
  • Tablet
  • Apple iPod
  • Apple TV
  • Apple AirPods
  • Apple Accessoires
  • Apple Watch
Onderzoeks

Kosten

€ 59,29 € 49,00 excl.
  • Apple iMac
  • Apple MacBook (Pro)
  • Apple MacBook Air
  • Apple Mac Pro
  • Apple Mac Mini
  • HP Designjet
  • Large Format PTR
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

“Ik heb mijn iPhone X laten voorzien van een nieuwe batterij bij Microfix. Het was zo gepiept, netjes gedaan en werkt weer als een zonnetje ? “

Marc Sulsters

“Ik heb recent mijn Macbook Pro laten repareren door MicroFix in verband met het repair program voor het toetsenbord, afspraken zijn nagekomen ben erg tevreden! ”

Frans van den Broek

Veelgestelde vragen

Contactgegevens

Op welke manier kan ik MicroFix bereiken?

Je kunt MicroFix op verschillende manieren bereiken:

Telefonisch op het nummer 071-5682555 van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur, per e-mail info@microfix.nl, via Facebook of Twitter.

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij hebben verschillende vestigingen in Leiden, Amsterdam en Den-Haag. Klik hier om alle vestigingen te bekijken.