Reparatie aanmelden of afspraak maken
Menu

Telefoon-reparatie

Is je telefoon stuk? Bij MicroFix is hij zo gerepareerd. Welk merk telefoon je ook hebt, wij maken hem snel en vakkundig.

Problemen met je Samsung, HTC, Nokia, Windows of een andere telefoon? Of het nu om een screenprotector, een te vervangen scherm, een camera of processor gaat. Wij repareren de telefoon voor je.

Je telefoon is je beste maatje, maar helaas ook erg kwetsbaar. Als je telefoon stuk gaat of bijvoorbeeld je batterij minder wordt, wil je jouw telefoon natuurlijk zo snel mogelijk laten maken. Wat er ook aan mankeert, met onze reparatie-service is jouw gsm snel weer gemaakt. Onze ervaren medewerkers staan voor je klaar.

Apple geautoriseerde service provider
telefoon reparatie

Zit er een steekje los bij je telefoon?

Een veelvoorkomend probleem zijn telefoons waarvan de knoppen stuk zijn. Zoals de volumeknoppen of de home-knop. Ze reageren traag, helemaal niet meer of zijn soms zelfs helemaal van de telefoon gevallen. Het zijn onderdelen die vaak sneller slijten dan andere delen van je telefoon. Ook hiervoor geldt dat ze makkelijk te vervangen zijn door een expert. Zo is jouw mobiel na de reparatie weer zo goed als nieuw.

Precies om die reden adviseren wij je altijd met je telefoon langs te komen. We kunnen hem vrijwel altijd repareren. Is een telefoon echt aan vervanging toe? Dan vertellen we je dat natuurlijk eerlijk.

Is jouw telefoon continu toe aan vakantie?

Duurt het een eeuwigheid om je telefoon op te laden? En is hij vervolgens binnen de kortste keren weer helemaal leeg? Of betrap jij jezelf erop dat je alleen nog durft te bellen met de oplader in je telefoon? Dan is het waarschijnlijk de hoogste tijd om de accu van je telefoon te laten vervangen.

Bij onze vestigingen kun je gewoon zonder afspraak naar binnen lopen. Een kleine reparatie, zoals het vervangen van de accu, is vaak al binnen een half uur klaar. Dat is al die frustratie toch niet waard?

Waarom je telefoon laten repareren?

Heb jij een abonnement met toestel gekozen? Dan kun je natuurlijk wachten tot je van je provider een nieuwe telefoon uit mag kiezen. Verleidelijk, maar er zijn twee belangrijke redenen om dat niet te doen en je telefoon te laten repareren.

Reparatie van je telefoon is goedkoper

In veel gevallen scheelt een reparatie een boel geld. Een kapotte accu of slecht werkende wifi is voor veel mensen al reden om de telefoon te vervangen. Terwijl een veel goedkopere reparatie meestal alle problemen oplost. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je wifi-antenne niet meer goed werkt. Deze kunnen we eenvoudig vervangen.

Als je ‘gratis’ een nieuw toestel uitzoekt bij jouw provider is deze namelijk helemaal niet gratis. Ja, je hebt een gloednieuwe telefoon, maar gedurende de looptijd van jouw contract betaal je jouw telefoon gewoon aan je provider. En vaak betaal je zelfs méér voor je telefoon dan het toestel los kost. Reken het maar eens uit.

Als je je telefoon laat repareren, kun je een sim only-abonnement afsluiten. Deze zijn vaak stukken goedkoper. En laten we eerlijk zijn: jouw telefoon kan eigenlijk best nog een jaartje mee, toch?

Telefoon-reparatie is beter voor het milieu

Telefoons zijn tegenwoordig natuurlijk steeds mooier. En natuurlijk hopen de fabrikanten dat je vaak een nieuwe telefoon koopt. Dat is goed voor hun omzet en zo kunnen ze prachtige toestellen blijven ontwikkelen. Maar wist je dat de materialen van jouw telefoon erg schadelijk zijn voor het milieu?

Om onze aarde leefbaar te houden voor toekomstige generaties, zouden we eigenlijk zo min mogelijk telefoons moeten maken. Daarom kun je jouw smartphone beter laten repareren dan het allernieuwste model aan te schaffen. Zo kun jij nog even van je telefoon genieten en geef je de wereld net wat betere kansen voor de toekomst.

 

Je telefoon is weer zo goed als nieuw na reparatie

Na reparatie van je telefoon lijkt hij weer als nieuw. Een telefoon die in goede staat is, functioneert beter. Dat is logisch. Maar hij ziet er ook veel mooier uit. Als er een flinke barst in je scherm zit, vragen mensen zich na een poosje toch af waarom je jouw toestel niet gewoon laat maken.

Waarom repareren door MicroFix?

We hebben ieder denkbaar probleem wel eens voorbij zien komen. En opgelost natuurlijk. Telefoons met water- of stootschade, barsten in het scherm, een kapotte oplaadingang omdat de kleuter des huizes er iets in had gepropt… Je kunt het zo gek niet verzinnen of we hebben het al eens gezien. Hierdoor weten we precies hoe we deze problemen snel en vakkundig moeten oplossen. Het overgrote deel van de reparaties is zelfs binnen een uurtje klaar.

Bekijk ook:

microfix telefoon reparatie

Telefoon laten repareren wanneer het jou uitkomt

Je kunt je telefoon bij ons laten repareren op een moment dat het jou uitkomt. Loop gewoon binnen op een van onze vestigingen. Dan heb je je telefoon vaak dezelfde dag nog terug. Maak je liever een afspraak zodat je zeker weet dat we direct met jouw toestel aan de slag kunnen? Dan kan dat natuurlijk ook. En ga je de deur liever niet uit? Dan halen we jouw toestel gewoon bij je op en brengen hem natuurlijk ook weer netjes bij je terug.

Onderdelen voor de reparatie van je telefoon op voorraad

Meestal hebben we alle onderdelen op voorraad. Hierdoor kunnen wij je smartphone vrijwel altijd snel repareren. Mocht het nu toch iets langer duren, kun je je reparatieproces op onze website volgen.

Kennis van zaken en de beste service

Bij MicroFix weten we hoe vervelend het is om zonder je telefoon te zitten. Daarom repareren wij zo snel mogelijk. We laten onze medewerkers trainen en certificeren door de merken waarvoor we werken. Daardoor werkt er altijd een gecertificeerd expert aan jouw telefoon. MicroFix is niet voor niets de grootste serviceprovider van Nederland. En natuurlijk repareren we ook altijd met originele onderdelen. Betrouwbaar, en zo weet je zeker dat de garantie niet vervalt door de reparatie.

MicroFix-garantie

Valt je telefoon nog binnen de fabrieksgarantie? Dan repareren wij ‘m voor je. Gratis. Is je garantie al verlopen? Ook dan kunnen wij je smartphone uiteraard voor je repareren. Na reparatie bieden we je standaard drie maanden garantie op onze reparaties.

Onze tarieven

Veel reparaties hebben bij ons een vast tarief. Dat tarief zie je meteen als je de reparatie aanmeldt. Als er geen vast tarief staat, krijg je van ons vooraf eerst een prijsopgave.

Natuurlijk kun je dan besluiten om het toestel niet te laten repareren. Dan betaal je alleen de eventuele kosten die we maakten om je apparaat op te halen, te brengen en/of te onderzoeken.

Hieronder lees je de onderzoekskosten per product.

Snelle diagnose en kosten voor onderzoek

Voor reparaties van veelvoorkomende, eenvoudige problemen hebben wij vaste reparatieprijzen. Loop hiervoor even binnen bij een van onze vestigingen. Dan kunnen we vaak op voorhand al zeggen wat de kosten zullen zijn.

Zijn de problemen aan je toestel ingewikkelder? Dan plannen wij je apparaat in voor uitgebreider onderzoek. Als het defect daarna niet onder de fabrieksgarantie valt, ontvang je vooraf een prijsopgave. Laat je daarna je apparaat door ons repareren? Dan worden er geen onderzoekskosten berekend.

Je betaalt alleen onderzoekskosten als je het toestel niet laat repareren. Dat geldt ook als wij na uitbreid onderzoek geen storing vinden of als de storing in de software zit. Deze onderzoekskosten hangen af wat voor apparaat het betreft. Zie de tabel voor de onderzoekskosten voor jouw toestel.

Onderzoeks

Kosten

€ 35,09 € 29,00 excl.
  • Apple iPod
  • Apple TV
  • Apple AirPods
  • Apple Accessoires
  • Apple Watch
Onderzoeks

Kosten

€ 59,29 € 49,00 excl.
  • Apple iMac
  • Apple MacBook (Pro)
  • Apple MacBook Air
  • Apple Mac Pro
  • Apple Mac Mini
  • HP Designjet
  • Large Format PTR
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

“Ik heb mijn iPhone X laten voorzien van een nieuwe batterij bij Microfix. Het was zo gepiept, netjes gedaan en werkt weer als een zonnetje ? “

Marc Sulsters

“Ik heb recent mijn Macbook Pro laten repareren door MicroFix in verband met het repair program voor het toetsenbord, afspraken zijn nagekomen ben erg tevreden! ”

Frans van den Broek