Je iPad scherm vervangen: goed en snel

iPad scherm reparatie, iPad scherm vervangen. Bij MicroFix weten we dat er ontelbare manieren zijn waardoor jouw mooie iPad een kras of erger kan oplopen. Laten vallen, ergens tegenaan stoten, ineens is het gebeurd! Soms gaan mensen er zelfs per ongeluk op staan. Ook al is het maar een kleine kras of barst, het is in elk geval heel vervelend.

In sommige gevallen ligt het hele scherm aan diggelen. Dan denk je treurig: hier is niks meer aan te doen. Wees gerust. Een totaal kapot scherm betekent nog niet dat het einde oefening is voor je iPad. Als Authorised Service Provider van Apple weten we bij MicroFix hoe we je iPad scherm snel en goed kunnen vervangen. We gebruiken alleen originele Apple onderdelen.

apple-authorized-dealer-png-autorised-apple-service-centre-gold-coast-550
ipad scherm vervangen

iPad scherm vervangen origineel van Apple

Apple adviseert om alle modellen bij Authorised Service Providers te laten repareren. MicroFix was de eerste Apple Authorised Service Provider in Nederland. Wij voldoen dus al jaren aan alle strenge eisen van Apple. MicroFix is hiermee een officieel verlengstuk van Apple op garantie- en servicegebied. Wij voeren ook de garantieclaim uit. Voor jou en voor Apple.

iPad nieuw of tweedehands? Reparatie blijft mogelijk.

Bij al onze vestigingen komen dagelijks mensen binnen met een kapotte iPad, net zo als jij. Of we krijgen de apparaten binnen via onze gratis Pick-up & Return service. Er zijn allerlei soorten beschadigingen mogelijk, maar in heel veel gevallen gaat het om het scherm. Dat is zeker ontzettend sneu als je het apparaat net nieuw hebt aangeschaft, maar ook bij een tweedehands model.

Heb je de iPad nieuw gekocht? Dan kreeg je van Apple 24 maanden garantie. En wanneer valt een probleem onder garantie? Als er binnen die garantietermijn van twee jaar spontaan een barst in is gekomen, of iets anders is gebeurd dat echt aan het apparaat zelf ligt. Je moet dit dan wel bij een Authorised Service Provider laten checken en oplossen, zoals MicroFix. Dat is alleen maar goed, want wij werken met originele Apple onderdelen.

Ook bij een wat ouder model, buiten de garantieperiode, kan je het beste kiezen voor originele Apple onderdelen. De kans dat je met die kwaliteit nog jaren plezier hebt van je iPad, is veel groter.

Reparatie iPad scherm, hoe werkt dat?

MicroFix heeft vestigingen in Leiden, Amsterdam-Zuidoost, Amsterdam-West en Den Haag. Kijk even op onze website voor de adressen. Je kan daar je zo binnenlopen en je iPad achterlaten. Meld je apparaat vooraf even aan, dan gaat de afwikkeling in de vestiging sneller.

Voordeel is dat je meestal meteen weet waar je aan toe bent: wat de kosten zijn en hoe lang het duurt. De reparatie van een iPad scherm duurt maximaal twee werkdagen. Alle toestellen worden na reparatie volledig antibacterieel gereinigd en geseald.

Pick-up & Return service

Een andere optie is onze Pick-up & Return service. Wij halen en brengen je iPad bij jou thuis op, helemaal gratis. Overal in Nederland, en ook buiten de garantie!
Je kan je iPad ook zelf opsturen. De verantwoordelijkheid voor de verpakking en verzending ligt dan bij jou.

Kosten iPad scherm reparatie

Als het probleem spontaan is gebeurd binnen de garantietermijn of valt onder de Nederlandse consumentenwetgeving, hoef je de reparatie niet te betalen. Is het buiten de garantie, maar je hebt Apple+Care? Dan betaal je alleen het eigen risico. Was het een eigen ongelukje en heb je geen Apple+Care? Dan zijn de kosten volledig voor jou.

Ook bij een tweedehands iPad met een kapot scherm helpen we je graag en goed, want een iPad scherm vervangen is altijd mogelijk. De kosten voor de reparatie verschillen wel per soort iPad. Na de reparatie heb je drie maanden garantie op het door ons gerepareerde of vervangen scherm.

Voor veel reparaties hebben wij vaste tarieven. Je krijgt een prijsopgave voor de reparaties waarvoor we geen vast reparatietarief hebben. Kijk op onze website voor de tarieven.

microfix ipad scherm vervangen

Klaar terwijl je wacht of vanuit huis?

We kunnen ons voorstellen dat je niet langer dan strikt nodig zonder jouw iPhone wilt zitten. Daarom kun je bij ons gewoon langskomen op een van onze vestigingen voor de reparatie van je toestel. Past dit niet in jouw drukke schema? Dan bieden we je ook de mogelijkheid* om je toestel bij jou thuis op te halen voor reparatie. Zijn we klaar met het vervangen van de batterij, dan leveren we hem uiteraard ook zo snel mogelijk weer bij je af!

*Pick-up & Return service voor jouw iPhone is tijdelijk gratis. Blijf vooral thuis en wij halen het toestel bij je op.

Onze tarieven

Voor veel reparaties hebben wij vaste tarieven. Bij het aanmelden van uw reparatie ziet u vooraf het tarief van uw reparatie. Voor de reparaties waarvoor we geen vast reparatietarief hebben doen wij vooraf eerst een prijsopgave. Indien u, na het ontvangen van de prijsopgave, besluit van de reparatie af te zien berekenen wij u naast de transport- of voorrijkosten ook onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten verschillen per product.

Onderzoekskosten

Wanneer wij u, na grondige diagnose van uw defecte apparaat, een prijsopgave doen en u besluit niet tot reparatie over te gaan berekenen wij u onderzoekskosten. De hoogte van de onderzoekskosten zijn product afhankelijk. Indien wij uw apparaat niet kunnen repareren berekenen wij u uiteraard ook geen onderzoekskosten. Wanneer wij na uitvoerig testen van uw apparaat géén klacht hebben kunnen constateren (no-fault-found) zullen wij ook de onderzoekskosten in rekening brengen.

Onderzoeks

Kosten

€ 35,09 € 29,00 excl.
  • Computer
  • Notebook
  • Smartphone
  • Tablet
  • Apple iPod
  • Apple TV
  • Apple AirPods
  • Apple Accessoires
  • Apple Watch
Onderzoeks

Kosten

€ 59,29 € 49,00 excl.
  • Apple iMac
  • Apple MacBook (Pro)
  • Apple MacBook Air
  • Apple Mac Pro
  • Apple Mac Mini
  • HP Designjet
  • Large Format PTR
Vertrouwen is belangrijk

Wat zeggen
onze klanten

“Ik heb mijn iPhone X laten voorzien van een nieuwe batterij bij Microfix. Het was zo gepiept, netjes gedaan en werkt weer als een zonnetje ? “

Marc Sulsters

“Ik heb recent mijn Macbook Pro laten repareren door MicroFix in verband met het repair program voor het toetsenbord, afspraken zijn nagekomen ben erg tevreden! ”

Frans van den Broek

Veelgestelde vragen

Contactgegevens

Op welke manier kan ik MicroFix bereiken?

Je kunt MicroFix op verschillende manieren bereiken:

Telefonisch op het nummer 071-5682555 van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur, per e-mail info@microfix.nl, via Facebook of Twitter.

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij hebben verschillende vestigingen in Leiden, Amsterdam en Den-Haag. Klik hier om alle vestigingen te bekijken.